تصویر نویسی شماره 1 درس نگارش و انشا هفتم

آنچه در تصویر زیر می بینید بنویسید.

 

تصویر نویسی هفتم

به نام اوکه طبیعت را آفرید

درختان و بوته ها در زیر آسمان آبی نقش می زدند.پیدا بود که یک بعد از ظهر دلنشین در راه است و در اینجا بود که من تصمیم گرفتم انشایم را با این منظره ی زیباشروع کنم.

همه در حال کاشت محصول خود بودند،و من داشتم دانه ای که چند روز پیش در کنار در خانه یمان که در داخل مزرعه پیدا کرده بودم می کاشتم.

خانه ی ما بزرگ ولی قدیمی است.یک درخت کاج خیلی بزرگ نزدیک به پنجره ی اتاق من است که هر گاه دلم میگیرد به آن خیره می شوم و انرژی میگیرم

گاهی مواقع برادرم هم این کاررا انجام می دهد.اتاق ا.وهم کنار اتاق من است و در هر دو اتاق یک پنجره رو به آن درخت کاج است.

مادرم در حال آب آوردن است انگار میخواهد روی محصول آب بریزد.همینطور که راه میرود قطره قطره ی آب از روی سطل می ریزد.

بزرگترین برادرم هنوز نتوانسته محصول خودرا بکارد؛مثل اینکه بیل او به سنگی برخورد کرده است.به دور دست ها که خیره شویم

یک کوه خیلی بلند که روی آن یک عالمه برف ریخته شده و خیلی هم سفید است توجهمان را جلب میکند.اینجا گاهی ترسناک میشود؛

گاهی صدای گرگ ها میآید اما من تابه حال آنها را ندیده ام.بچه که بودم فکر میکردم آن نرده های چوبی،که حصاری برای دور خانه هستند به خار گرگ هاست؛

اما ناگفته نماند ،هنوز هم نمیدانم آن نرده ها برای چیست...

خلاصه بگویم اینجا زندگی زیباست...

بدون هیچ آلودگی ای...

اینجاست که اده از آن میگذری

و فقط بادیدنش خدا را ستایش میکنی و میگویی:

وای !چه روز زیبایی...

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت13:49---19 اسفند 1394
من یه کلاس هشتمیم خیلی بهتر مینویسم این انشا شاید بیست نصیبت کنه اما خوندش آدمو تو حس نمیبره

پاسخ:چمیدونم


سان
ساعت19:48---17 اسفند 1394
شوخی کردم عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییی
:):)
پاسخ:خخخ تنکس


سان
ساعت19:45---17 اسفند 1394
این دیگه چیه خجالت نمی کشی

لاله
ساعت18:59---13 اسفند 1394
بروبابامسخره

aryana
ساعت20:30---11 اسفند 1394
حس خوندن نبود ولی فک کنم قشنگ بود
پاسخ:خخخ


ستاره
ساعت21:22---3 اسفند 1394
عالی بود عزیزی خیلی حال کردم بازم به نوشتن ادامه بده
پاسخ:چشم


X
ساعت20:02---2 اسفند 1394
این انشا که بند مقدمه و اینا رو نداره
پاسخ:داره عزیزم دقت کن


X
ساعت20:01---2 اسفند 1394
این انشا که بند مقدمه و اینا رو نداره

امیر
ساعت9:41---29 بهمن 1394
عالی مهشره

ghazal
ساعت14:53---28 بهمن 1394
slm..
kheyli khoob bod..
ahsant..
manam to hamin ghaleb neveshtam..


السا
ساعت23:50---26 بهمن 1394
خوب بود ولی میتونس خیلی بهر باشه با چن تا جمله ى خوب ولی اگ بیشتر بنویسی و تمرین کنی موفق میشی
پاسخ:خخخ مرسی


رها
ساعت22:56---13 بهمن 1394
عالی

الیکا
ساعت18:29---12 بهمن 1394
سلام.توکه اینقدانشات خوبه درموردچندتا تصویردیگه هم بنویس.درضمن انشای قشنگیه.
پاسخ:نظر لطفته


سلام
ساعت15:18---12 بهمن 1394
با سلام دوست عزیز
من انشای تو رو خوندم و درس خوبی گرفتم و الان هم دارم انشایی برای این تصویر از ذهن خودم می نویسم.
بسیار خوب بود


مطهره
ساعت14:49---12 بهمن 1394
ممنون خوب بود
پاسخ:نظر لطفته


آندیا
ساعت13:41---4 بهمن 1394
عالی
پاسخ:مرسی عزیزم


نگیـــــــــــــن
ساعت15:17---3 بهمن 1394
خـــــــــــوب بود
پاسخ:مرسی عزیزم


خانمx
ساعت17:37---20 دی 1394

(مدیریت وب):خیلی ممنون


ذل
ساعت15:53---4 دی 1394
خیلی چرت آقااااااااا
مدیریت وب: من خودم با توجه به در نظر گرفتن نکته های انشا (بند های مقدمه بنده و اینا ) این انشا نمره ی 20 رو از معلمم گرفتم ولی به هر حال اگه نظری داری بگو تا ثبتش کنم مرسی که سر زدی عزیزم :-)


ناشناس
ساعت17:27---25 آبان 1394

پاسخ:تو کیستی؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تمام دروس ، ادبیات و انشا ، ،
برچسب‌ها:

چهار شنبه 22 مهر 1394برچسب:هفتم,کلاس هفتم,تصویرنویسی هفتم,ادبیات هفتم,انشای هفتم, | 21:38 | G@R€|\| |
خرید مونوپاد